Σάββατο 29 Ιουνίου 2013

Τι σκ@τά δουλειά κάνεις ακριβώς γιατί…με μπέρδεψες‏!


matΤον αλλοδαπό που πουλά λαθραία στο κέντρο της πόλης… ΔΕΝ τον κυνηγάς.
Την αλλοδαπη που εκπορνευεται στο κέντρο της πόλης … ΔΕΝ την κυνηγάς.
Το “αλλοδαπάκι” που ζητιανεύει στο κέντρο της πόλης … ΔΕΝ το κυνηγάς.
Τον έμπορο που πασάρει ναρκωτικα στο κεντρο της πολης … ΔΕΝ τον κυνηγάς.
Την ψευτοζητιάνα που εχει ποτίσει ναρκωτικά το βρέφος που φέρει αγκαλιά στο κέντρο της πολης…. ΔΕΝ την κυνηγάς.
Τον “μπράβο” που τσαλακώνει τον κάθε φουκαρά που έπνιξαν τα χρέη … ΔΕΝ τον κυνηγάς.
Τον κλέφτη που φέρει βιογραφικό βουλευτικής ασυλίας… ΔΕΝ τον κυνηγάς.

Τον φονιά που κρύβεται πίσω απ την ταμπέλα της πολυεθνικής ή της τράπεζας… ΔΕΝ τον κυνηγάς.
Και αλλους ΠΟΛΛΟΥΣ που ΔΕΝ τους ΚΥΝΗΓΑΣ……
Οσες φορές όμως σε ρώτησα: Καλά μωρέ, χτυπάς τον γέρο που διαδηλώνει για τά χαπια του; Μου απαντάς ” την δουλειά μου κάνω”.
Οσες φορες ομως σε ρωτησα: Καλά μωρέ, χτυπάς τον νέο που διαμαρτύρεται για το μέλλον του; Μου απαντάς ” την δουλειά μου κάνω”.
Οσες φορές ομως σε ρώτησα: Καλά μωρέ, χτυπάς την μάνα που φωνάζει για το γάλα που στερούν απ το παιδί της ;Μου απαντάς ” την δουλειά μου κάνω”.
Οσες φορές ομως σε ρώτησα: Καλά μωρέ, χτυπάς τον πατέρα που καταδίκασαν στην παρακμή; Μου απαντάς ” την δουλειά μου κάνω”.
Τελικά ρε φίλε, εσύ με τις εξαρτήσεις και τα δερμάτινα, ζωσμένος και αρματωμένος ίσαμε το λαιμό, με κράνη και ασπίδες, πιστόλια και γκλοπς…..ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΔΟΥΛΕΙΑ ΚΑΝΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ, ΓΙΑΤΙ …. ΜΕ ΜΠΕΡΔΕΨΕΣ.
Ανδρέας Φτίκας
tonoikaipnevmata.wordpress.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: