Παρασκευή 30 Δεκεμβρίου 2016

Μια (επιβεβλημένη) απάντηση του Νίκου Νικολόπουλου, στον Δήμο Βερύκιο και τον Αlpha

bouli13aΑγαπητέ κύριε,
Καθώς με τα ζητήματα της διαπλοκής και της διαφθοράς ασχολούμαι σχεδόν από την πρώτη μέρα της εκλογής μου, γνωρίζω πολύ καλά ότι έχει μεγάλο κόστος. Και απόδειξη ότι ο κοινοβουλευτικός έλεγχος που ασκώ ασυμβίβαστα από το 1989 μέχρι σήμερα, έχει δημιουργήσει πολλά εμπόδια στην πολιτική μου πορεία, αρκετές οδύνες και περιπέτειες, αλλά και ταλαιπωρίες στην προσωπική και οικογενειακή μου ζωή.  Ωστόσο, είτε το πιστεύετε είτε όχι (δεν με απασχολεί και ιδιαίτερα), το καθήκον απέναντι στην πατρίδα μου επιβάλλει να πορεύομαι εν μέσω «κεραυνών», με επίγνωση των κινδύνων.

Και τώρα, επιτρέψτε μου λίγα λόγια για τις υποθέσεις Κοντομηνά.
Οι ερωτήσεις μου στην Βουλή για όλους τους ιδιοκτήτες των ΜΜΕ, ξεκινούν πολλά χρόνια πίσω, στη δε, περίοδο Καραμανλή με εντολή του ως γραμματέας για την καταπολέμηση της διαφθοράς και της νταβατζηδοκρατίας κορυφώνονται. Οι συγκεκριμένες παρεμβάσεις μου στην Βουλή για τις υποθέσεις Κοντομηνά έχουν καταγραφεί στην μήνυση που έχω καταθέσει εις βάρος του και αποδεικνύουν ότι ο έλεγχος δεν είναι ούτε όψιμος, ούτε ύποπτος και ιδιοτελής .
Μεγαλύτερη όμως σημασία έχει το αποτέλεσμα αυτής της κοινοβουλευτικής μάχης. Οι απαντήσεις του ΚΕΦΟΜΕΠ για την μεγάλη φοροδιαφυγή του ομίλου Κοντομηνά και οι ποινικές διώξεις, που έχουν ασκηθεί για τις δανειοδοτήσεις του ομίλου και για τις άλλες κακουργηματικές πράξεις που τον έχουν καταστήσει κατηγορούμενο (παραμένει ελεύθερος με περιοριστικούς όρους έχοντας καταβάλει και ένα μεγάλο ποσό ως εγγύηση), είναι η καλύτερη συνηγορία των πράξεων μου, χωρίς βέβαια να παραλείπω την εμπιστοσύνη των εντολέων μου – πολιτών, που με επιλέγουν ως πληρεξούσιο τους στην Εθνική Αντιπροσωπεία επί 28 συναπτά έτη.
Στην Δικαιοσύνη θα βρεθούμε για να μαρτυρήσουν από την Δ’ Δ.Ο.Υ. ο διευθυντής  και όποιοι άλλοι, καθώς και από τους οικονομικούς εισαγγελείς, δηλαδή αυτούς που καταγγείλατε από την πρωινή εκπομπή  Happy Day, ότι… «εκβιάζονται από εμένα για να δολοφονήσουν τον Κοντομηνά»!!!
Κλείνοντας, καταθέτω μερικά από τα  «καυτά» ερωτήματα. Ερωτήματα δικά μου, αλλά και των φορολογουμένων Ελλήνων πολιτών που πληρώνουν το «μάρμαρο» της διαπλοκής.
1] Με ποια αιτιολογία καθυστέρησε η σύνταξη του Σημειώματος Διαπιστώσεων Ελέγχου από τους αρμοδίους, κυρίως από τον προϊστάμενο της Δ΄ ΔΟΥ κ. Αθανάσιο Στάμο εφοριακό ΠΕ/Β και την υποδιευθύντρια κα Δήμητρα Τριανταφύλλου εφοριακό ΠΕ/Β; Ο ισχυρισμός των ανωτέρω εφοριακών ότι «την προτεραιότητα των ελέγχων προσδιορίζει η Γενική Γραμματεία Δημοσίων Εσόδων (ΓΓΔΕ)», δεν είναι δυνατόν να ευσταθεί, δεδομένου ότι δεν υπάρχουν περιπτώσεις φοροδιαφυγής ύψους 77.000.000  ευρώ για τις οποίες ο προϊστάμενος της ΓΓΔΕ επέλεξε να μην ελεγχθούν κατά προτεραιότητα.

2] Έχει εξετασθεί από τους παραπάνω προϊσταμένους της Δ΄ ΔΟΥ ο κίνδυνος παραγραφής τόσον αστικής μορφής όσον και ποινικής τοιαύτης, εξ αιτίας της καθυστέρησής τους να περατώσουν τον έλεγχο, αν διαπιστωθεί δόλος στις παραπάνω ενέργειες του κ. Δημήτρη Κοντομηνά, ώστε με τα παραπάνω τεχνάσματα να μην αποδώσει τον αναλογούντα φόρο στο Ελληνικό Δημόσιο;

3)Με δεδομένο ότι η έρευνα των αρμοδίων της Δ΄ ΔΟΥ  είχε πολυετή χρονική διάρκεια –άρα έχουν διακριβωθεί όλες οι λεπτομέρειες της παραβατικής συμπεριφοράς των «δωροληπτών» μετόχων–, έχουν δρομολογηθεί από τα αρμόδια υπουργεία  ενέργειες ώστε η οριστική επίδοση Σημειώματος Ελέγχου να πραγματοποιηθεί άμεσα, λαμβανομένου υπ’ όψιν και του κινδύνου παραγραφής, ή θα παρατηρηθούν νέες χρονοβόρες κωλυσιεργίες, όπως συμβαίνει επί σειρά ετών σε όλες τις υποθέσεις που αφορούν τον κ. Δημήτρη Κοντομηνά και τους συνεργάτες του;

Αγαπητέ κύριε,
Με κάθε ειλικρίνεια, εύχομαι σε σας και όλους τους εργαζόμενους του Alpha μια καλή χρονιά, με υγεία και ευτυχία, Εύχομαι επίσης, ο τηλεοπτικός σταθμός να παραμείνει ισχυρός και ακμαίος γιατί ο μόχθος των εργαζομένων του είναι η πιο τίμια και πολύτιμη περιουσία του.
Δηλώνω έτοιμος δε, να τύχω οποιασδήποτε εξαντλητικής εξέτασης επιθυμείτε, στο τηλεοπτικό «αέρα» για όλα αυτά τα ζητήματα.
Σε ό,τι αφορά την γελοία κατηγορία ότι είμαι το «πιστόλι» της κυβέρνησης, αν ήταν έτσι, μάλλον δεν θα με είχαν διαγράψει, ούτε θα με είχαν αποκλείσει από το υπουργικό συμβούλιο με τη φτηνή δικαιολογία της «ομοφοβίας».  Και για να μην μείνει αναπάντητο το ερώτημα, ναι, καλωσόρισα το Νίκο Παππά στην Πάτρα παρουσία πολλών συμπολιτών, αλλά όπως και ο ίδιος ξέρει, έχω συγκρουστεί πολλές φορές » με τη λογική και την πολιτική που έχουν επιβάλλει οι δανειστές, ψηφίζοντας «ΟΧΙ».
Εάν δεν μπορείτε να κατανοήσετε ότι είμαι ένας πραγματικά ελεύθερος και ανεξάρτητος άνθρωπος, που χωρίς προσωπικά και ταπεινά ελατήρια διεκδικώ μόνο την αλήθεια και το ξερίζωμα της σήψης, και όπως έχω καθήκον υπερασπίζομαι το δημόσιο συμφέρον, λυπάμαι, αλλά δεν φταίω εγώ. Κάτι άλλο φταίει…..
Νίκος Νικολόπουλος

Υ.Γ. Να σας ενημερώσω επίσης ότι, με αφορμή τα όσα αποκαλυπτικά  δημοσίευσε  η ιστοσελίδα enikos.gr στις 20/10/2016, (http://www.enikos.gr/society/415572,Poinikh-diwxh-ston-Kontomhna.html) ζήτησα να δώσουν απαντήσεις στην Βουλή οι αρμόδιοι Υπουργοί, για την φοροδιαφυγή και την διακίνηση μαύρου χρήματος δεκάδων εκατομμυρίων ευρώ που διαπίστωσαν οι φορολογικοί έλεγχοι, αφού η μείζον υποχρέωση –-επαναλαμβάνω- όλων μας είναι η υπεράσπιση του δημοσίου συμφέροντος.

 Το βίντεο με την τοποθέτηση του Δήμου Βερύκιου:


Δεν υπάρχουν σχόλια: